Partnerstwo i bezwzględna odpowiedzialność
Powiedziano:
"Stara reguła Internetu głosiła, że wygrywa ten, kto pierwszy się tam znajdzie. My uważamy, że to jest kompletna bzdura.

Nowa reguła brzmi: Pierwsza osoba, która zrobi to we właściwy sposób będzie miała lojalnych klientów."

Karl Peterson, CEO Hotwire w rozmowie z "Fast Company"
 
warning: Creating default object from empty value in /home/mczopek/r3spect.pl/modules/taxonomy/taxonomy.module on line 1389.

Marketing

Badanie procesów sprzedaży - kolejne badania

Kilka tygodni temu zakończyliśmy przeprowadzanie kolejnego badania procesów sprzedaży. Przez tydzień kilkanaście osób zbierało wyniki na specjalnie przygotowanych formularzach, a następne siedem dni trwały analizy i przygotowywanie raportu.

Badanie, które zostało przeprowadzone dla ogólnopolskiej sieci, będzie decydowało o przyszłych posunięciach rynkowych firmy oraz odegra znaczną rolę zarówno w wyborze miejsc na przyszłe sklepy, jak również dzięki szerokiemu wachlarzowi danych, przy planowaniu wszystkich posunięć firmy związanych z daną marką.

Badanie procesów sprzedaży

Wiedza na temat zachowań klientów oraz określenie ich oczekiwań odnośnie oferowanego asortymentu lub usług ma ogromne znaczenie dla rozwoju biznesu. W celu podniesienia wyników finansowych w sklepach odzieżowych przeprowadziliśmy badanie procesów sprzedaży dla właściciela jednej z czołowych marek tej branży. Badanie miało na celu uzyskanie odpowiedzi na kluczowe pytania występujące w trakcie procesu decyzyjnego.


2007 © Agencja Interaktywna Respect Subskrybuj zawartość