Partnerstwo i bezwzględna odpowiedzialność
Powiedziano:
"Spójrzmy prawdzie w oczy. Z faktu, że większość internetowych witryn ma ogólnoopisowe nazwy wcale nie wynika, że taka jest najlepsza strategia dla cyberfirmy. Dowodzi to jedynie, że ich właściciele ulegają presji tłumu"

Al Ries, Laura Ries "Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki"
 

Informacje prawne

W tym dokumencie zapoznasz się z naszym stanowiskiem dotyczącym odpowiedzialności oraz praw autorskich.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian i aktualizacji poniższego dokumentu bez informowania o tym.

Prawa autorskie

Zawartość stron w tej domenie oraz nazwa domeny podlegają ochronie prawnej. Dokumenty, artykuły, grafiki, skrypty, oprogramowanie i inne pliki tworzące serwisy w tej domenie stanowią własność firmy Respect, Henryka Panasa 1B, 10-691 Olsztyn lub zostały wykorzystane za zgodą podmiotów uprawnionych.

Copyright © 2007 Respect

Kopiowanie i rozpowszechnienie za pomocą jakiejkolwiek metody poligraficznej czy elektronicznej jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z firmą Respect.

Wyłączenie odpowiedzialności

Chociaż dołożono wszelkich starań, by informacje na tej stronie były jak najbardziej prawidłowe firma Respect nie ponosi odpowiedzialności za jej treść.

Materiały mogą zawierać nieścisłości i błędy w pisowni. Autor nie gwarantuje poprawności i kompletności materiałów ani wiarygodności rad, opinii, oświadczeń, rysunków lub innych informacji wyświetlanych na stronie lub rozpowszechnianych za jej pośrednictwem. Użytkownik akceptuje, że opieranie się na takich opiniach, radach, oświadczeniach, notatkach i rysunkach stanowi działanie na własne ryzyko. Treści przekazywane są w takiej formie, w jakiej są dostępne.

Autor nie ponosi odpowiedzialności za pomyłki, niedokładności, braki i inne błędy oraz nieaktualność lub nieautentyczność jakichkolwiek informacji zawartych na niniejszej stronie.

Znaki towarowe zastrzeżone, handlowe, identyfikatory

Wszelkie zastrzeżone nazwy i loga firm, pojawiających się w materiałach udostępnianych w tej domenie zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli.


2007 © Agencja Interaktywna Respect