Partnerstwo i bezwzględna odpowiedzialność
Powiedziano:
"Spójrzmy prawdzie w oczy. Z faktu, że większość internetowych witryn ma ogólnoopisowe nazwy wcale nie wynika, że taka jest najlepsza strategia dla cyberfirmy. Dowodzi to jedynie, że ich właściciele ulegają presji tłumu"

Al Ries, Laura Ries "Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki"
 

Audyt witryny, czyli dlaczego nie warto poruszać się po omacku?

Nie chciałbyś poruszać się po mieście pogrążonym w zupełnych ciemnościach, prawda? W biznesie podobnie – po omacku, bez informacji, nie da się osiągnąć sukcesu. Co prawda można liczyć na ślepy traf, ale znacznie lepiej liczyć na własne umiejętności i sprawdzone dane.

Ocena skuteczności przedsięwzięcia to klucz do strategicznego planowania. Bez kontrolowania aktualnej sytuacji oraz rozpoznania wszystkich wad i zalet obecnych rozwiązań nie ma co myśleć o zwiększeniu ich skuteczności.

Nie da się tego zrobić po omacku, potrzebujesz obiektywnych danych, a my możemy Ci je dostarczyć przeprowadzając audyt Twojej działalności w Internecie. Ocenimy Twoją witrynę, poznamy jej słabe i mocne strony, zbadamy ruchy klientów, ich ścieżki kliknięć, dowiemy się ile czasu poświęcają poszczególnym podstronom. Wykryjemy dlaczego nie robią tego, czego od nich oczekujesz. Może przyczyną jest źle rozmieszczone logo albo nieczytelne menu? Nie ma się co zastanawiać, lepiej to po prostu sprawdzić.

Korzystając z usługi audytu wynajmujesz profesjonalistów, którzy rozpoznają problem, dostarczą Tobie wiele przydatnych w planowaniu informacji oraz zaproponują odpowiednie rozwiązania.

Dodatkowo zbadamy Twoją stronę pod kątem jej konkurencyjności w wyszukiwarkach. Wiesz przecież jak ważna jest dobra i stabilna pozycja Twojej witryny na pierwszych stronach wyników wyszukiwań. Na której stronie (dla najbardziej interesujących Cię słów) jest Twoja strona w tej chwili? Na którym powinna być by Twoja firma zarabiała więcej?

Audyt zawiera między innymi:
  • analizę kodu strony pod kątem spełniania standardów i optymalizacji
  • aktualne pozycje w wyszukiwarkach dla słów kluczowych
  • analizę Twojej konkurencji, jej pozycji oraz stron i zawartych materiałów
  • analizę wartości Page Rank dla strony Twojej i Twoich konkurentów
  • proponowane kierunki wdrażania zmian i optymalizacji
  • wnioski i analizy dotyczące usability (użyteczności)

Jeśli nie chcesz poruszać się po omacku zapraszamy do skontaktowania się z nami już teraz. Zamówienie audytu nie zobowiązuje do korzystania z innych naszych usług.


2007 © Agencja Interaktywna Respect