Partnerstwo i bezwzględna odpowiedzialność
Powiedziano:
"Stara reguła Internetu głosiła, że wygrywa ten, kto pierwszy się tam znajdzie. My uważamy, że to jest kompletna bzdura.

Nowa reguła brzmi: Pierwsza osoba, która zrobi to we właściwy sposób będzie miała lojalnych klientów."

Karl Peterson, CEO Hotwire w rozmowie z "Fast Company"
 

Czy jesteś zadowolony z zysków jakie przynosi Twoja witryna internetowa?

Jeśli nie oczekujesz niczego więcej, a klientów masz tyle, że nie nadążasz z ich obsługą, to nie czytaj dalej tego tekstu.

Jeśli jednak czujesz, że klientów mogłoby być więcej, a nie wiesz, dlaczego ich nie przybywa, powinieneś poświęcić kilka minut czasu aby zapoznać się z treścią tego artykułu.

"Z pełną odpowiedzialnością możemy polecić innym firmę Respect, jako solidnego, profesjonalnego, gwarantującego wysoką jakość, solidność i terminowość wykonawcę serwisów informacyjnych" prodziekan dr inż. Radosław Wiśniewski, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski

Zaprojektowanie serwisu internetowego w taki sposób, by kierował klientów do Ciebie to niełatwe zadanie. Nie wystarczy sprawić aby odwiedzili Twoją stronę, trzeba ich jeszcze przekonać by wykonali akcję, czyli zdecydowali się na przekazanie Ci pieniędzy w zamian za to, co oferujesz.

Doskonały serwis jest projektowany z uwzględnieniem potrzeb Twoich klientów, Twojej branży oraz indywidualnych preferencji – Twojego pomysłu na biznes. Internet jest pełen serwisów podobnych do siebie jak krople wody, do tego każdy z niemal tą samą zawartością. Nie miałeś nigdy wrażenia, że zmieniają się tylko oprawy graficzne i adresy, a treść pozostaje ta sama?

Większość firm posiada niepoprawnie przygotowane serwisy. Przecież nie w tym rzecz, by mieć coś co nie spełnia swojej roli, ale by uzyskać kolejne źródło dochodów. Najlepsze witryny wykonują specjaliści i to nie tacy, których zespół składa się z grafika i programisty ale Ci, którzy ściśle wiążą projekt witryny z działaniami marketingowymi.

Czy widzisz już jak wiele możesz zyskać współpracując z firmą, której zależy na Twoim biznesie?

Serwis powinien posiadać odpowiednią nawigację, wzbudzać miłe i związane z pozytywnymi cechami skojarzenia oraz budować zaufanie. Nie wolno też zapomnieć o przekonaniu klienta do wykonania pożądanej akcji.

Jeśli Twój serwis nie przynosi oczekiwanych zysków lub dostrzegasz w nim inne niedostatki - skontaktuj się z nami. Omówimy szczegóły i zanalizujemy Twoje potrzeby.


2007 © Agencja Interaktywna Respect