Partnerstwo i bezwzględna odpowiedzialność
Czy wiesz już że:
E-mail marketing jest główną formą marketingu interaktywnego. Ponad 80% wszystkich działań skupia się do wysyłania wiadomości e-mail.
Wykres e-mail Marketing
Czy dostrzegasz już, jak wiele możliwości oferuje własna baza adresowa?
 

Badanie procesów sprzedaży

Wiedza na temat zachowań klientów oraz określenie ich oczekiwań odnośnie oferowanego asortymentu lub usług ma ogromne znaczenie dla rozwoju biznesu. W celu podniesienia wyników finansowych w sklepach odzieżowych przeprowadziliśmy badanie procesów sprzedaży dla właściciela jednej z czołowych marek tej branży. Badanie miało na celu uzyskanie odpowiedzi na kluczowe pytania występujące w trakcie procesu decyzyjnego.

Trwające kilka dni badanie dla swojej zasadności zostało przeprowadzone jednocześnie w kilku miejscach w Polsce w trakcie godzin otwarcia poszczególnych sklepów. Zachowania i zwyczaje konsumentów są na tyle podobne dla badanych punktów, że dla tego badania zostały przyjęte jako stałe.

Formularze obserwacji pozwoliły na przeprowadzenie kompleksowego badania, ukazując korelacje pomiędzy wieloma czynnikami procesów sprzedaży. Dzięki temu oprócz czynników przekazanych nam w założeniach, możliwe stało się również określenie wielu elementów pobocznych związanych np. z odrębnym zachowaniem grup osobowych.

Zebranie wszystkich danych o jednym kliencie na jednej ankiecie pozwoliło zbadać szereg powiązań pomiędzy wieloma czynnikami, co przy tak rozbudowanym badaniu dało przekonujące dane na temat procesu sprzedaży z podziałem na grupy wiekowe, klientów powracających, klientów korzystających z przymierzalni czy pomocy sprzedawcy.

Zbadane zostały również czynniki związane z kumulacją sprzedaży w różnych godzinach, natężeniem ruchu w sklepie oraz najpopularniejszymi grupami wiekowymi odwiedzającymi sklep w danej godzinie.

Szereg danych dostarczonych przez badanie pozwolił na stworzenie obszernego i bogatego w kluczowe informacje raportu, który ukazał obecny, rzetelny obraz sprzedaży w sklepach, ale także pozwoli zaplanować skutecznie działania zwiększające rentowność placówek sprzedażowych w przyszłości.

Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie

Nasi klienci wiedzą, że zawsze mogą liczyć terminowość oraz wysoką jakość usług, przekładających się na świadomość ich sukcesu. Realizowana przez naszą firmę polityka otwartego dialogu powoduje, że każdego dnia o jakości naszych rozwiązań przekonuje się coraz większa liczba klientów. Skontaktuj się z nami i sprawdź jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu.

2007 © Agencja Interaktywna Respect