Partnerstwo i bezwzględna odpowiedzialność
Powiedziano:
"Spójrzmy prawdzie w oczy. Z faktu, że większość internetowych witryn ma ogólnoopisowe nazwy wcale nie wynika, że taka jest najlepsza strategia dla cyberfirmy. Dowodzi to jedynie, że ich właściciele ulegają presji tłumu"

Al Ries, Laura Ries "Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki"
 

Najważniejszym elementem każdego biznesu są klienci. Czy Ty również chciałbyś ich mieć jak najwięcej?

Jedną z podstawowych przyczyn niedoboru klientów pozyskiwanych z internetu jest zupełny brak reklamy lub nieumiejętne przeprowadzanie kampanii reklamowych. Nie zawsze bannery są najkorzystniejszą formą informowania o Twoich produktach. Wręcz przeciwnie.

Takie formy jak e-mailing, adwords, marketing wirusowy nie tylko są znacznie tańsze, ale także przynoszą, w określonych sytuacjach, znacznie lepsze efekty niż kampanie bannerowe, które mają określone zastosowanie.

Najpopularniejsze formy marketingu interaktywnego.
Wykres najpopularniejszych form marketingiu
Źródło: Gemius SA, IIBR, "Marketing interaktywny 2006", czerwiec 2006.

Wrocławskiego sklepu nie reklamuje się na warszawskich taksówkach – w internecie jest podobnie. Odpowiedni dobór formy reklamy jest niezmiernie ważny dla końcowego sukcesu.

To jednak dopiero początek. Kolejnym krokiem jest opracowanie strategii uwzględniającej grupę docelową oraz obraną formę reklamy. Przygotowanie grafiki, tekstów, haseł, stron docelowych to proces, który ma jeden cel – sprzedać jak najwięcej Twoich produktów i sprawić, by klienci byli z nich zadowoleni.

Profesjonalne opracowanie strategii reklamowej umożliwia późniejszą jej ewolucję i kontynuację, a przede wszystkim zwiększa zawartość Twojego portfela.

Zapraszamy do skontaktowania się z nami.


2007 © Agencja Interaktywna Respect