Partnerstwo i bezwzględna odpowiedzialność
Powiedziano:
"Spójrzmy prawdzie w oczy. Z faktu, że większość internetowych witryn ma ogólnoopisowe nazwy wcale nie wynika, że taka jest najlepsza strategia dla cyberfirmy. Dowodzi to jedynie, że ich właściciele ulegają presji tłumu"

Al Ries, Laura Ries "Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki"
 

Lubisz odwiedzać nieaktualizowane strony?

Oczywiście, że nie lubisz. Nikt nie zagląda więcej niż raz na serwis, który nie zawiera aktualnych informacji.

A czy jesteś absolutnie pewien, że Twój serwis WWW jest prowadzony w sposób przynoszący Ci największe korzyści?

Przyczyną niewystarczających dochodów z tego źródła może być nieodpowiedni sposób aktualizowania danych i prowadzenia witryny. Można temu zaradzić na dwa sposoby.

Pierwszy z nich to wynajęcie firmy, takiej jak nasza, która zatrudnia specjalistów od marketingu i budowania treści serwisów internetowych w sposób przyciągający uwagę klienta oraz wzbudzający chęć powrotu na Twoje strony. Takie osoby chętniej też korzystają z oferowanych przez Ciebie produktów oraz w sposób naturalny przywiązują się do witryny.

Drugi sposób to szkolenie Twoich pracowników i nauczenie ich jak mają zarządzać serwisem, by odniósł sukces. Ważne dla klientów elementy uwypukli szereg szkoleń i wykładów, a praktyczne ćwiczenia sprawdzą rozumienie materiału oraz jeszcze lepiej nauczą Twoich pracowników dobrego opracowywania materiałów publikowanych na witrynie internetowej.

Nie wystarczy posiadanie serwisu internetowego, bo nawet najładniejsza strona pozbawiona odpowiednich treści nie ma szans na komercyjny sukces, a przecież na takim właśnie Ci zależy.

Jeśli zawartość Twojego serwisu nie jest Ci obojętna skontaktuj się z nami.


2007 © Agencja Interaktywna Respect