Partnerstwo i bezwzględna odpowiedzialność
Powiedziano:
"Spójrzmy prawdzie w oczy. Z faktu, że większość internetowych witryn ma ogólnoopisowe nazwy wcale nie wynika, że taka jest najlepsza strategia dla cyberfirmy. Dowodzi to jedynie, że ich właściciele ulegają presji tłumu"

Al Ries, Laura Ries "Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki"
 

Czy Tobie również udało się zauważyć, że posiadanie witryny internetowej to już powszechność?

Firmy bez serwisów internetowych można zestawić z tymi, które nie posiadają wizytówek, a numery telefonów zapisują na karteczkach samoprzylepnych. Najsmutniejsze jest jednak to, że nawet większość firm, które posiadają dostęp do globalnej sieci, nie potrafi wykorzystać szans jakie im oferuje to nowoczesne medium.

We wrześniu 2006 roku z Internetu korzystało niemal 13 milionów Polaków. Każdego roku liczba internautów wzrasta. Ilu z nich to Twoi potencjalni klienci?
Gemius SA, Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2006 r.

Czy dostrzegasz już, że Internet pozwoli Ci zwiększyć Twoje zyski?

Serwis internetowy ma powiększać Twoje dochody. Jeśli nie robi tego w sposób zauważalny, to znaczy, że nie spełnia swojej roli ponieważ został źle zaprojektowany lub jest nieodpowiednio wykorzystywany.

Promocja w internecie nie polega na umieszczeniu w sieci strony, synonimu wizytówki, tylko dlatego, że konkurencja tak zrobiła. Podstawą sukcesu są zaplanowane działania, nie ograniczające się jedynie do jednorazowego utworzenia witryny. Jeżeli konkurencja robi to źle, wykorzystaj szansę jaką stwarzamy Twojemu biznesowi i skorzystaj z pomocy profesjonalistów.

Czy wiesz jak wielu klientów zdobywają firmy przez Internet?

W czerwcu 2006 roku 63,9% firm korzystało z marketingu interaktywnego, chyba nie chcesz, by konkurencja Cię wyprzedziła?
Gemius SA / IIBR, „Marketing interaktywny 2006”, czerwiec 2006 r.

Nie musisz rezygnować z dotychczasowych klientów ani źródeł ich zdobywania – przyznasz, że nie było by to mądre. Co jednak powiesz na dodatkowych klientów, znających Twoją firmę, już przekonanych, że chcą zapłacić właśnie Tobie?

Tak działa dobry e-marketing i związany z nim serwis internetowy. Zaprzepaszczenie tych możliwości to rezygnacja z nowych klientów, czyli z ich pieniędzy. Czy warto tracić zysk i zmniejszać swoje własne dochody?

Jesteśmy specjalistami tworzenia skutecznych przekazów informacyjnych, użytecznych i zrozumiałych serwisów internetowych oraz reklamy wizualnej i kontekstowej. Dbamy o to, by Twoje zyski z Internetu były możliwie największe.

Badania stwierdzają, że co piąty użytkownik Internetu nie rozumie oglądanych reklam. To wina agencji, które tworzą niezrozumiałe i nieskuteczne reklamy marnując pieniądze swoich klientów.
Gemius SA, „Postawy internautów wobec reklam internetowych”, maj 2006 r.

Reklama nie ma być tylko ładna. Jej głównym celem jest przecież skuteczność. Aby ten cel osiągnąć musi być zrozumiała.

Wchodząc na tę stronę wykonałeś już pierwszy krok do tego, by czerpać zyski z Internetu. Nie zwlekaj z następnym ruchem, bo każdy dzień bez dochodowej strony, to pieniądze wyrzucone w błoto. Skontaktuj się z nami by dowiedzieć się ile możesz zyskać.

Skontaktuj się z nami
Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie

Nasi klienci wiedzą, że zawsze mogą liczyć terminowość oraz wysoką jakość usług, przekładających się na świadomość ich sukcesu. Realizowana przez naszą firmę polityka otwartego dialogu powoduje, że każdego dnia o jakości naszych rozwiązań przekonuje się coraz większa liczba klientów. Skontaktuj się z nami i sprawdź jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu.

2007 © Agencja Interaktywna Respect