Partnerstwo i bezwzględna odpowiedzialność
Powiedziano:
"Spójrzmy prawdzie w oczy. Z faktu, że większość internetowych witryn ma ogólnoopisowe nazwy wcale nie wynika, że taka jest najlepsza strategia dla cyberfirmy. Dowodzi to jedynie, że ich właściciele ulegają presji tłumu"

Al Ries, Laura Ries "Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki"
 

Liderzy

Funkcje liderów w naszej firmie pełnią osoby doświadczone - od lat pracujące przy różnych projektach internetowych, gotowe do przekazywania swojej wiedzy współpracownikom oraz klientom.

Mariusz Czopek

Dyrektor ds. rozwoju technologii i strategii biznesowych Mariusz Czopek

Absolwent wydziału Nauk Technicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. Ekspert nowych technologii, projektowania graficznego oraz nowoczesnego marketingu. Z Internetem ściele związany od lat 90 jako twórca wielu projektów informatycznych. W latach 1998 – 2004 rzecznik projektu systemu przetwarzania języka naturalnego „Denise”. Od 2001 do 2005 specjalista ds. rozwoju contentu mobilnego firmy Enternet, uczestnik realizacji mobilnych projektów dla L&M, Pepsi oraz Heyah. Specjalista technologii mobilnych. Od 2005 do 2006 współpracownik jednej z największych agencji marketingu mobilnego w Warszawie. Od roku 2006 właściciel Agencji Interaktywnej Respect, odpowiedzialny za zarządzanie, rozwój technologii oraz wsparcie wizerunkowo-marketingowe.

Prywatnie pasjonat literatury specjalistycznej dotyczącej marketingu oraz skuteczności przekazu informacyjno – werbalnego. Osoba o otwartym umyśle, nastawiona na nieustanne poszerzanie swojej wiedzy oraz umiejętności. Autor wielu artykułów dotyczących grafiki szerokozakresowej, uczestnik projektu ATWP2007, samotnego rejsu dookoła świata, wspieranego przez znane i cenione instytucje.


2007 © Agencja Interaktywna Respect